جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عمامه گذاری

حوزه/ مدیر دفتر تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران از برگزاری آئین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه های استان تهران، 8 بهمن ماه، در آستانه خجسته میلاد امام حسن عسکری(ع) خبر داد.

مجتبی زکی خانی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب، به پیشنهاد مدیریت حوزه استان تهران و با حضور مدیران و مسئولین این مرکز، علما، فضلا و روحانیون مدارس علمیه شهر تهران، 8 بهمن ماه، در آستانه سالروز خجسته میلاد امام حسن عسکری(ع)، در حوزه امام رضا(ع) برگزار می شود.

مدیر دفتر تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران ادامه داد: در این مراسم، 40 تن از طلاب، به دست استاد رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معمم شده و پس از آن یکی از خطبای برجسته نیز به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: دراین مراسم علاوه بر عمامه گذاری و اهدای هدایا از سوی تولیت حوزه امام رضا(ع) طلاب، جوایزی نیز به برگزیدگان جشنواره حکیم تهران اهداء خواهد شد.

زکی خانی یادآور شد: برای اولین بار خانواده های طلابی که مفتخر به  تلبس و سربازی امام عصر(عج) می شوند نیز دراین مراسم حضور می یابند.

گفتنی است، حوزه علمیه امام رضا(ع)، در تهران، خیابان شهید آیت الله مصطفی خمینی(ره)، روبروی بیمارستان دکتر سپیر واقع شده است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha