پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماهواره

حوزه/ مأموریت شبکه «من و تو » ترویج سبک زندگی سکولار در بین خانواده های ایرانی است و مؤسس آن یک ایرانی بهائی لندن نشین است و متعلق به فرقه ضاله بهائیت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام محمدرضایی در نشست بررسی «تهدیدها و آسیب های شبکه های ماهواره ای» که شب گذشته در مدرسه معصومیه قم برگزارشد گفت: ماهواره یک از مهمترین و مخرب ترین ابزار رسانه ای است که غربی ها برای از بین بردن مرزهای اعتقادی، مذهبی و فرهنگی در جامعه اسلامی و به خصوص برای جامعه ایرانی آن را ایجاد کرده اند.

 حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: دشمن از طریق ماهواره دایره وسیعی را در ایران تحت تسلط و پوشش خود درآورد و با ایجاد شبکه های قوی منطقه ای برنامه های ضد دینی و فرهنگی  خود را اجرا می کند.

پژوهشگرمرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما خاطر نشان ساخت: باید برای مقابله با تحرکات ماهواره ای دشمن، برنامه  هدف مند داشت و  داشتن ماهواره اگر چه آسیب زا است، ولی می توان با استفاده صحیح از ماهواره، آسیب ها را تبدیل به فرصت کرد و از این امواج منفی دشمن به نفع  مثبت علیه آنا بهره برد و این زمانی میسر است که بدانیم چگونه از ماهواره باید استفاده کرد.

کارشناس رسانه گفت: تأسیس شبکه جهانی ولایت سد محکم و جواب دندان شکنی در برابر شبکه های وهابیت بود. اگر این شبکه ارزشمند تأسیس نمی شد معلوم نبود وهابیت چه بلایی برسر جوامع اسلامی می آورد.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: باید در جامعه موضوع شناسی، مغالطه شناسی و جریان شناسی با ابزار رسانه صورت بگیرد تا مخاطب گرفتار امواج ضد دینی و عقیدتی دشمن نشود.

در ادامه   این نشست نعمت الله کرم اللهی، مدیرگروه سنجش افکار مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی نیز در سخنانی گفت: ماهواره یکی از  موضوعات جدی اجتماعی و فرهنگی است و همه اقشار جامعه را با خود درگیر می کند و ابتذال فرهنگی و عقیدتی را با خود به همراه می آورد.

وی افزود: ماهواره تلقی جدید از هستی شناسی را به ارمغان می آورد و تفکر دینی و سیاسی و مدل زندگی  اسلامی را عوض می کند و خانوداده را با چالش مواجه می کند.  

کرم اللهی اظهار داشت: شبکه های ماهواره ای تهدید جدی برای خانواده های متأهل به شمار می روند و هدف اصلی این شبکه  زنان متأهل می باشند.

مدیرگروه سنجش افکار مرکز مطالعات فرهنگی و اجتماعی گفت: شبکه های ماهواره ای « من و تو، فارسی جم کلاسیک و فارسی وان» از جمله شبکه های سمّی و مروج سبک زندگی غربی هستند. و مأموریت شبکه «من و تو »  ترویج سبک زندگی سکولار در بین خانواده های ایرانی است و مؤسس آن یک ایرانی بهائیِ لندن نشین به عهده دارد و متعلق به فرقه ضاله بهائیت است و میلیاردها  دلار هزینه می کند تا  کانون خانواده های ایرانی را ازبین ببرند.

انتهای پیام کد: 40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha