سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام نوروزی اردبیل

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اردبیل گفت: استکبار جهانی با اجرای پروژه اسلام هراسی در تلاش است جلوی گسترش اسلام را که از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی جهان عبور کرده، بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اقدامات اهانت آمیز غربی ها، اظهارداشت: استکبار جهانی در تلاش است تا جلوی گسترش اسلام را که از مرزهای جغرافیایی و عبور کرده را بگیرد، غافل از آن که این دین همانند سایر ادیان و عرفان های کاذب نیست، بلکه مکتبی الهی، استوار و نجات بخش است.

وی افزود: دشمنان همواره در تلاش اند تا با دسیسه های گوناگون به مکتب اسلام ضربه بزنند و  در این مسیر از هر روشی از تشکیل گروهک هایی همچون داعش و کشتار مسلمین گرفته تا توهین به مقدسات، استفاده می کنند.

مدیر حوزه علمیه اردبیل ادامه داد: در این شرایط که دشمنان در صددند با اختلاف افکنی بین مسلمانان و با کمترین هزینه و مسلمان کشی به اهداف شوم خود برسند، امت اسلامی باید با اتحاد و برادری در برابر توطئه ها بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی با اشاره به این که توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) هم در راستای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و اسلام هراسی صورت گرفت، یادآورشد: توهین به ادیان و مقدسات امری محکوم و منفور است و اگر عده ای امروز به بهانه های مختلف به آن روی آورده اند، هدفی جز از بین بردن اتحاد مسلمانان و جلوگیری از گسترش اسلام ندارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha