جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهرستانی

حوزه/نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران با بیان اینکه غربی ها از ما جلوتر نیستند، گفت: اختلافات بین گروه ها و حذف افراد موجب عقب افتادگی می شود در حالی که با همدلی و همکاری می توان پیشرفت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی ظهر امروز در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) مبنی بر اینکه خداوند بر سر شما منت می گذارد که به جایگاهی دست پیدا می کنید تا نیاز مردم را برطرف کنید، اظهار داشت: مسئولان توفیق خدمت به مردم در مسئولیت های مختلف را باید قدر بدانند و شاکر خداوند باشند.      

وی با بیان اینکه در جامعه ای هستیم که نیازهای مختلفی احساس می شود، تصریح کرد: مدیریت بر تعهد و تخصص تقدم دارد و با این عنصر می توان نیازهای مختلف را برطرف کرد. 

نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران با اشاره به اینکه یکی از عوامل پیشرفت غرب در استفاده از عنصر مدیریت است، گفت: غربی ها استعداد بیشتری از ما ندارند بلکه با مدیریت استعدادها را گردهم آورده و از آن ها برای پیشرفت خود استفاده می کنند؛ به عنوان مثال افتخار آلمان به دانشمند ایرانی نظیر پروفسور سمیعی است.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با بیان اینکه متاسفانه به جای جذب افراد، آن ها را دفع می کنیم، افزود: در کشور همیشه قانون نانوشته ای است که هرکسی با ما نیست، باید حذف شود.

وی تصریح کرد: هرگروهی در کشور به روی کار می آید، گروه سابق را حذف می کند در حالی که از گروه قبلی نیز افراد شایسته ای خدمت گزار بوده اند.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران با بیان اینکه غربی ها از ما جلوتر نیستند، گفت: اختلافات بین گروه ها و حذف افراد موجب عقب افتادگی می شود در حالی که با همدلی و همکاری می توان پیشرفت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با بیان اینکه منیت را باید کنار زد، ابراز داشت: متاسفانه در جامعه ما فرهنگ شده است که برای پیشرفت، احساس می کنیم فقط باید خودمان باشیم در حالی که اگر از دیگران استفاده کنیم شاهد پیشرفت بهتری خواهیم بود.

وی بر لزوم اخلاص در امور تاکید کرد و گفت: اگر با نیت خدایی و تنها در جهت رضایت او گام برداریم، موفق خواهیم بود.

نماینده حضرت آیت الله  سیستانی در ایران با اشاره به اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر به اخلاص در راه خدا توجه بیشتری داشته باشند، ابراز داشت: اقدامات و فعالیت هایی با قصد قربت، از اجر بسیاری برخوردار خواهد بود و در این دنیا نیز آثار بسیار مثبتی دارد.

حجت لاسلام والمسلمین شهرستانی با ابراز امیدواری از اینکه هلال احمر در فعالیت های خود موفق باشد، تصریح کرد: هرقدمی که نیروهای این نهاد برمی دارند، از اجر بسیاری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/313/33   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha