شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
محمد علپور

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل فاسد و جنایتکار از مقابله با عزم و اراده ملت ایران عاجز و ناتوان بوده و به فرموده امام (ره) هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

محمد علیپور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به کینه‌توزی‌های آمریکا و اسرائیل از ملت ایران، اظهار داشت: نتانیاهو و اوباما هر دو از دشمنان ما هستند و در آن جایگاه، مقام و توان نظامی قرار ندارند که ما را تهدید کنند ، چراکه اگر سر سوزنی احتمال حل کردن مشکل ایران را با حمله نظامی می‌دادند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

وی تهدید  با حمله نظامی را تهدیدی توخالی خواند و افزود: کشورهای غربی مخالف و دشمن آشکار نظام اسلامی هستند، ایستادگی یک کشور در دنیای اسلامی، با همه قدرت و ثبات خود در برابر برنامه‌های استکبار، برای‌شان سخت و خاری در چشمانشان است.

علیپور، به گسترش ناامنی در بیشتر کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: در اکثر کشورهای اسلامی اختلاف و درگیری وجود دارد و بی‌ثبات و عقب مانده‌اند، در حالیکه در جهان اسلام فقط ایران ام‌القرای جهان اسلام و پرچم‌دار مبارزه با استکبار و ظلم است.

وی مخالفت غرب با ایران را یک مخالفت ریشه‌ای دانست و اذعان کرد: تنها علت دشمنی غرب ملحد با ما مسلمانان اختلاف در عقیده‌ها است، چون هیچ‌یک از این کشورها با ما همرز و همسایه نیستند تا بگوییم اختلافات موجود، اختلافات مرزی و همسایگی است، بلکه همه اختلاف ما بر سر مسایل اعتقادی است.

نماینده مردم ماکو، شوط، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اسرائیل یک کشور غاصب و آمریکا کشوری ظالم و مستکبر است، در هر گوشه از دنیا که کشت‌وکشتار و نسل‌کشی وجود دارد و یا نوع انسان‌ها دست به کشتار یکدیگر می‌زنند، در همه این موارد عامل اصلی آمریکا و سیاست‌های استکباری آنان است که این چنین ملت‌ها را به جان هم می‌اندازند تا بتوانند با فروش تسهیلات نظامی به اهداف شوم خود برسند.

علیپور،آمریکا را بزرگترین دشمن اعتقادی امت مسلمان معرفی کرد و افزود: دشمنانی که ما را تهدید می‌کنند در مقام عمل هرگز قدرت مقابله با ما را ندارند همانطور که مقام معظم رهبری و امام (ره) در اوایل انقلاب فرمودند: « آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha