جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پذیرش

حوزه/ معاون امور واحدهای آموزشی و امور طلاب حوزه علمیه فارس، از برگزاری مرحله اول پذیرش مدارس استان فارس و اخذ نوبت جهت مصاحبه خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: مرحله اول پذیرش مدارس علمیه فارس و گرفتن نوبت برای مصاحبه افرادی که موفق به کسب رتبه در آزمون ورودی شده اند، برگزار می گردد.

وی گفت: متقاضیان، برای گرفتن نوبت و تعیین زمان مصاحبه، به وبسایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به آدرس http://www.howzeh-qom.com و با ورود شماره داوطلب و کد ملی در سامانه، اقدام نمایند.

معاون امور واحدهای آموزشی و امور طلاب حوزه علمیه فارس افزود: داوطلبانی که در مرحله اول قبول شده اند، باید برای گرفتن نوبت مصاحبه با هماهنگی مدیران استانی، ازطریق سایت معاونت آموزش تا 31 تیرماه سال جاری اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: کلیه مشمولان فوق دیپلم تا دکتری پس از فراغت از تحصیل، به شرط نداشتن غیبت و با رعایت شرایط سنی که دردفترچه راهنمای پذیرش حوزه های علمیه آمده، می توانند به طور تمام وقت در حوزه های علمیه تحصیل نموده و از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.

حجت الاسلام دهقان، در پایان خاطر نشان کرد: دانشجويان متقاضي لازم است پس از آنكه مراحل پذيرش و گزينش آنان در حوزه به اتمام رسيد، انصراف قطعي از تحصيل دانشگاهي داده و گواهي آن را با تسویه حساب از دانشگاه ارائه نمايند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha