جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
عباس کعبی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: شکوه راهپیمایی روز قدس امسال زمینه بیداری و هوشیاری هرچه بیشتر امت اسلامی را فراهم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی منطقه و به خصوص جنایات داعش و تکفیری ها و نیز آل سعود در یمن، اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال بیشتر از گذشته است.

وی افزود: همه باید بکوشیم که با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال زمینه بیداری برخی از مسلمین که دچار انحراف و ضلالت شده اند را فراهم کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسلمان ها به دلیل مساله تبلیغات و کم بصیرتی خودشان ، فریب گروه های تکفیری، حامیان عربی و صهیونیستی آن ها را خورده اند و در این میان روز قدس بهترین فرصت برای روشنگری و هدایت آن ها از انحراف و گمراهی است که دچارش شده اند.

وی همچنین با بیان این که روز قدس ، یادگار ارزشمند امام راحل برای آزادی فلسطین از یوغ استکبار و صهیونیسم خون آشام است، گفت: آرمان آزادی قدس شریف همچون گذشته باید محور وحدت مسلمین و نقطه ثقل اندیشه و تفکر آن ها در رویارویی با جبهه کفر و استکبار باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha