سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله سیدان - گفتگو

حوزه/ يكي از مطالبي كه مشخص و از اهم مسائل است، اجتماع و همراهي مسلمانان براي ابطال باطل و احقاق حق مي باشد.

آيت الله سيدجعفر سيدان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مشهد با اشاره به اهميت حضور در راهپيمائي روز قدس، ابراز داشت: يكي از مطالبي كه مشخص و از اهم  مسائل است، اجتماع و همراهي مسلمانان براي ابطال باطل و احقاق حق مي باشد.

وي افزود: اجتماع داشتن عليه دشمنان اسلام و در مسير احقاق حق حركت كردن، از مواردي كه مي توان گفت مصداق چنين مسئله مهمي است و به نظر مي رسد مسئله قدس چنين هدف و منظوري را دنبال مي كند.

استاد حوزه علميه مشهد تصريح كرد: شايسته است همه قشرهاي مختلف علماي اعلام و علاقمندان به خاندان رسالت و عموم مردم و قشرهاي مختلف به بزرگداشت اين روز توجه كرده و در راهپيمائي آن شركت كنند.

آيت الله سيدان به دشمني ها و جنايت هايي كه از سوي سعودي ها و تكفيري ها در يمن عليه مردم مظلوم آن مي افتد، اشاره و خاطر نشان كرد: طبيعي است كه احقاق حق و ابطال باطل و راهپيمائي عليه دشمنان اسلام در ارتباط با گروه خاصي نيست، بلكه هر جايي كه عليه دوستان اهل بيت (عليهم السلام) توطئه اي باشد، شايسته است در همه موارد همت گماشته و ضمن حمايت از مظلوم، عليه دشمني ها اعلام انزجار كنيم.

وي در ادامه با اشاره به اهميت شب هاي قدر، ابراز داشت: اميدواريم در اين ليالی بسيار مهم و عزيز كه انتساب به اميرمومنان (عليه السلام) دارد و مسئله شهادت در آن مطرح است و تقدير انسان رقم مي خورد و در ارتباط با مصداق سوره قدر مي باشد، از اين اوقات مغتنم، بسيار استفاده شود.

استاد حوزه علميه مشهد با بيان اينكه از مسائل مهم استفاده از زمينه هاي به وجود آمده و داراي اهميت براي رشد، ترقي و دريافت خير است، توصيه كرد كه در شب قدر با توجه به خدا، انبياي الهي و امامان معصومين (عليهم السلام) از خدا تقديري در جهت رشد و ترقي خود بخواهيم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha