سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روز قدس

روز قدس به فرمایش رهبر انقلاب، نشان‌ دهنده‌ صف ‌بندی حق و باطل، صف ‌بندی عدل در مقابل ظلم و یکی از آن جلوه‏های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،از مشهد، جمعی از مبلغان استان خراسان به مناسبت روز قدس ، در بیانیه ای تصریح کردند: در زمانی که نظام سلطه جهانی، سیطره فکری – فرهنگی و سیاسی - اقتصادی خود را بر جهان گسترده و تحمیل کرده و تمامی مکاتب جهانی در مقابل نظام سلطه استکباری به زانو درآمده اند، ملت قهرمان و انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی با اقتدای به راهبری های امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت با حضور خود، استکبار ستیزی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را از راهبردهای اصلی نظام جمهوری اسلامی اعلام می دارند.

این بیانیه می افزاید: با توجه به هجمه ها و توطئه های موجود علیه جهان اسلام از سوی آمریکا، کشورهای غربی و عربی برای تضعیف مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، روز قدس امسال از اولویت ویژه ای برخوردار می باشد.

این گزارش می افزاید: دفاع از مسلمانان مظلوم، همراهان نظام در منطقه و دفاع از ارادتمندان به اهل بیت (ع) و مقابله با توطئه های هوشمندانه دشمنان که تمامیت جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کند از جمله انگیزه های ملت ما برای حضور هر چه باشکوهتر در راهپیمایی روز قدس است؛ لذا حضور اقشار مختلف مردم اعم از جوانان، نخبگان، فعالان فرهنگی - سیاسی و... در این راهپیمایی موثر و تعیین کننده خواهد بود.

بی تردید مبلّغان، روحانیان، ائمه جماعات، فعالان عرصه فرهنگ دینی، مداحان، تشکل ها و هیئات مذهبی، مراکز و موسسات قرآنی، فرمان امام راحل (ره) را حکم دین و شرع مقدس می دانند و ضمن دعوت از ملت قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و پاسخی محکم به تهدیدهای تبلیغاتی، رسانه ای رژیم اشغالگر قدس خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha