سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ابراهیم صادقی - بهارستان

حوزه/ امام جمعه بهارستان گفت: صهیونیسم به طور مسلم یک جریانی ا در مقابل انسانیت و اسلامیت است بنابراین ما وظیفه داریم در مقابل آنها بایستیم و روز قدس مصداق بارز این ایستادگی می باشد.

حجت الاسلام  ابراهیم صادقی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به فرا رسیدن روز قدس، اظهار داشت: روز قدس از یادگارهای حضرت امام خمینی(ره) است ایشان در مبارزات انقلابی خود بحث آزادی قدس را در کنار سایر آرمان های نظام جمهوری اسلامی مطرح کردند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز امام رحمت الله علیه، عالی ترین استفاده را کردند و اعلام فرمودند جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شود.

امام جمعه بهارستان تصریح کرد: منظور از نامگذاری روز قدس این است که جهان اسلام یک حرکت ارزنده ای از خود نشان داده و مسلمانان انزجار عمومی خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند.

وی بیان داشت: برگزاری روز قدس سال به سال توسعه پیدا کرده و در حال حاضر در دنیا به عنوان یک روز بین المللی شناخته شده است.

حجت الاسلام صادقی تاکید کرد: دین اسلام نسبت به کمک کردن به مظلوم و مقابله با ظالم به ما تعالیمی را انشا کرده بنابراین باید از مظلوم دفاع کرده و در مقابل ظالم قد علم کنیم.

وی افزود: امروز مردم مسلمان فلسطین مورد انواع و اقسام تضعیف حقوق قرار گرفته اند و متاسفانه قدرت های جهانی از کنار این مسئله به آرامی گذر می کنند و هیچگونه عکس العملی که بتوانند باعث نجات و کاهش طلم نسبت به فلسطینیان شود از خود نشان نمی دهند.

امام جمعه بهارستان تاکید کرد: ما با برگزاری روز قدس حداقل می توانیم مسئله قدس را در دنیا مطرح کنیم و انسان های ازادی خواه را نسبت به این مسئله بیدار کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای مقابله با به قدرت رسیدن مسلمانان قدس را در قلب کشورهای اسلامی قرار داده اند، گفت:  امروزه شرایط مانند سابق نیست و تغییر کرده بنابراین موقعیت خوبی است که با دشمنانی که قصدشان نابودی مسلمانان و اتحاد آنان است، مقابله کنیم.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: این غده سرطانی که در منطقه قرار گرفته ماموریت های متعددی از جمله سرکوب مردم یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی دارد.

وی افزود: صهیونیست به طور مسلم یک جریانی است در مقابل انسانیت و اسلامیت بنابراین ما وظیفه داریم در مقابل آنها بایستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha