سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماز جماعت

حوزه/ نماز عید فطر همزمان با سراسر کشور، ساعت ۸ صبح روز عید به امامت آیت الله محسن مجتهدشبستری، در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر گفت: نماز عید فطر، همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح روز عید به امامت آیت الله محسن مجتهدشبستری، در مصلای اعظم حضرت  امام خمینی(ره) این شهر برپا می شود.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری نماز جمعه تبریز درب های مصلای اعظم را از ساعت ۶ صبح به روی نمازگزاران باز خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: نمازگزاران جهت رفاه حال خود، زیرانداز و مهر نماز به همراه داشته باشند که در صورت پر شدن ظرفیت مصلی، در محیط بیرونی اقامه نماز کنند.

حجت الاسلام تقی ‌زاده با اشاره به اینکه همه ساله استقبال مردم مؤمن و متدین تبریز از نماز عید فطر بسیار گسترده است، گفت: پس از پر شدن ظرفیت مصلای تبریز شرایط و تمهیدات لازم برای اقامه نماز عید در خیابان های اطراف مصلا پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی محل اتصال و مسیرهای استقرار آقایان نمازگزار از مصلای اعظم به خیابان های اطراف تبریز را تشریح کرد و گفت: داخل مصلا به طرف درب ورودی، خیابان طالقانی، سه راه طالقانی، خیابان امام به طرف شرق تا میدان ساعت و میدان شهید بهشتی (منصور) و از خیابان امام به طرف غرب تا میدان شریعتی (شهناز)، میدان فجر و میدان قونقا است.

وی با اشاره به محل استقرار بانوان نمازگزار خاطرنشان کرد: داخل مصلا، خیابان امام به طرف غرب تا چهارراه شریعتی، میدان فجر و میدان قونقا و خیابان امام به طرف شرق تا میدان ساعت، میدان شهید بهشتی و خیابان های فرعی منتهی به خیابان امام، خیابان خاقانی، ارتش شمالی، تربیت، فردوسی و شریعتی شمالی محل های ویژه برای نماز خواهران است.

حجت الاسلام تقی‌ زاده عنوان کرد: اتوبوس های شرکت واحد تبریز از ساعت ۶ صبح روز عید فطر نسبت به انتقال نمازگزاران از نقاط مختلف شهر به محل مصلا و برعکس در خدمت مردم مومن و متدین خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha