پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مجتهد شبستری

حوزه/ نخست وزیر هند از اشراف اطلاعات رهبر انقلاب اسلامی ایران نسبت به وضعیت هند شگفت زده شد و رئیس جمهور پاکستان نیز به رهبری گفت "من به هدایت های شما خیلی نیاز دارم".

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، پیش از ظهر امروز در نخستین همایش گرامیداشت سالروز ورود مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان حاضر در این همایش، گفت: خداوند متعال را شاکرم که موهبت جمهوری اسلامی را به برکت رهبری امام امت و ایثار شهدا به ما ارزانی فرمود.

وی افزود: خدا را شاکریم که در راس نظام ولی فقیه قرار گرفت، اصل نعمت ولایت فقیه که قرن ها محجور بود و در لابلای کتاب ها مانده بود به وسیله این انقلاب تحقق عینی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اصل نعمت ولایت فقیه، برکات فراوانی دارد که در طول این سال ها با عمق جان لمس شده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش کمیسیون تحقیق و بررسی مجلس خبرگان رهبری که حقیر نیز عضو آن هستم، خدای متعال را گواه می گیرم که در این چند دوره، در بحث ها افزون بر این که تداوم شرایط رهبری آیت الله العظمی خامنه ای احراز شده است، بلکه سال به سال و ماه به ماه شاهد تجلی بیشتر صفات مدیریت، عدالت و شجاعت رهبر معظم انقلاب هستیم.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) اذعان کرد: اعتراف برخی از شخصیت های سیاسی دنیا درباره رهبر عزیز ما خالی از لطف نیست، چنان چه کوفی عنان در دوران دبیرکلی سازمان ملل و بعد از ملاقات با رهبری اعتراف کرد کسی را مثل رهبر ایران از لحاظ اشراف سیاسی، خوش بیان و مدیریت ندیده است.

وی اضافه کرد: پوتین نیز پس از ملاقات با مقام معظم رهبری گفت "اطلاعات رهبر ایران نسبت به روسیه از من بیشتر است و با مشاهده و دیدار ایشان انگار بویی از عیسی مسیح به مشامم رسید".

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: نخست وزیر هند از اشراف اطلاعات رهبر انقلاب اسلامی ایران نسبت به وضعیت هند شگفت زده شد و رئیس جمهور پاکستان نیز به رهبری گفت "من به هدایت های شما خیلی نیاز دارم".

وی در ادامه افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، اتاق فرمان جهان نباید به دست چند قدرت مستکبر جهان اداره شود، بلکه باید در دست مسلمانان آگاه و بیدار باشد و این امر در گرو وحدت هرچه بیشتر مسلمانان است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مدیریت رهبر معظم انقلاب در بحران های بیرونی مثل مذاکرات هسته ای و ... هم باعث شد تا کشور عزت و اقتدار خود را حفظ کند، خاطرنشان کرد: صلابت بی نظیر ایشان باعث خنثی شدن بحران ها و به فضل الهی نظام اسلامی از ثبات و اقتدار بیشتری برخوردار خواهد شد.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: ملت شریف و دولت محترم باید از نعمت مبارک رهبری به صورت عملی تبعیت کامل داشته باشند.

وی افزود: علاقه وافر حضرت آقا به خطه آذربایجان علاوه بر آذربایجانی بودن ایشان، به خاطر ایثار و ایستادگی مردم در مواقع حساس انقلاب و کشور می باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خاتمه گفت: من از اعضای ستاد همایش درخواست کرده بودم که این همایش فقط گرامیداشت سالروز سفر رهبری باشد و ضمیمه دیگری نداشته باشد، عنوان نکوداشت از من، مناسب نیست، باید عنوان ذره پروری گذاشته می شد، حقیر قابل نکوداشت نیستم و در طول این سال ها فقط به وظیفه خود عمل کرده ام، امیدوارم خداوند از تقصیرات من بگذرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha