یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ اهل بیت(ع) حاملان اسلام حقیقی برای ما هستند و معارف و سیره جاویدان اهل بیت(ع) باید برای جهان ترجمه و عرضه شود تا همه با ارزش ها و مبانی این دین آشنا شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروه های مختلفی از شیعیان عراق و کشورهای خلیج فارس و ایران و لبنان در دیدارهای جداگانه با آیت الله بشیر النجفی از مراجع تقلید عراق، از رهنمودهای ایشان بهره بردند.

ضرورت رسیدگی به مجروحان بسیج مردمی

آیت الله نجفی در دیدار با گروهی از مردم عراق ضمن تاکید بر ضرورت رسیدگی به مجروحان بسیج مردمی و نیروهای امنیتی و برآورده ساختن نیازهای آنها گفتند: این مجروحان در جبهه های نبرد در برابر گروه های تکفیری و داعش ایستادند و مبارزه کردند و این جراحت نشانه عزت و شرافت آنها است؛ چراکه از عراق علی و حسین(ع) دفاع کردند و از سرزمینی دفاع کردند که مقدسات زیادی را در خود جای داده است و زمانی پایتخت حکومت امام زمان(ع) خواهد بود.

تقوی شرط قبولی اعمال است

آیت الله نجفی همچنین خطاب به جمعی از شیعیان کشورهای خلیج فارس و عراق با تاکید بر ضرورت ارتباط میان بنده و خالق گفتند: مؤمن هنگامی که توفیق انجام کار خوبی پیدا می کند، باید خداود متعال را شکر کند و با شکر دائمی است که نعمت ها ادامه پیدا می کند و اگر هم گناهی از او سربزند باید از خداوند طلب آمرزش کند  و مهم ترین ویژگی مؤمن که باید برای تحصیل آن تلاش کند تقوی است که شرط قبولی اعمال است؛ چرا که فقط اعمال متقین قبول می شود.

اهل بیت حامل اسلام حقیقی هستند

ایشان همچنین در دیدار با جمعی از شیعیان کشورهای ایران و لبنان آنها را به توجه قلبی به خداوند سبحان و توسل و طلب آمرزش دعوت کردند و افزودند: مؤمنان باید همواره پیرو خط اهل بیت عصمت و طهارت باشند؛ چرا که اهل بیت حاملان اسلام حقیقی برای ما هستند؛ اسلامی که پیام آور محبت و برادری و گذشت و عدالت است.

ایشان همچنین تاکید کردند که معارف و سیره جاویدان اهل بیت باید برای جهان ترجمه و عرضه شود تا همه با ارزش ها و مبانی این دین آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha