شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کنفرانس بین المللی بسیج مردمی عراق

حوزه/ سید افضل الشامی نماینده تولیت آستان مقدس حسینی در اولین کنفرانس بسیج مردمی در کربلا، ضمن تاکید بر اهمیت فتوای جهاد کفایی مرجعیت دینی عراق، این فتوا را موجب وحدت و انسجام طوایف و اقشار عراق دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حسینی، حرم مطهر امام حسین روز گذشته شاهد برگزاری اولین کنفرانس بین المللی بسیج مردمی با شعار "جهاد کفایی ضامن آینده و وحدت عراق" بود.

سید افضل الشامی، نماینده تولیت آستان مقدس حسینی در این کنفرانس ضمن تاکید بر اهمیت فتوای جهاد کفایی مرجعیت دینی عراق، این فتوا را موجب وحدت و انسجام طوایف و اقشار عراق دانست و افزود: نیروهای داعش اهداف پلیدی در سر دارند و هدف آنها تجزیه و تضعیف عراق و ایجاد جنگ های مستمر و تخریب چهره اسلام و بدنام کردن امام زمان علیه السلام و انکار ظهور ایشان است، از این رو وظیفه داریم با تمام توان در برابر آنها بایستیم و مبارزه کنیم.

اما حازم الحیدری که از طرف نیروهای بسیج مردمی عراق سخن می گفت، ضمن تاکید بر ارزش فتوای جهاد مقدس آیت الله سیستانی خاطر نشان کرد: این فتوا در زمانی مناسب صادر شد و به ستون فقرات بسیج مردمی تبدیل شد و موجب تقویت این نیروها برای جهاد شد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha