دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی گفتند: امروز باید به مبارزه با جریان های تکفیری پرداخت و هر آنچه در توان است، در این راه استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از تهران، در پیام آیت الله العظمی بشیر که امروز در  ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و همایش بین المللی امام سجاد(ع) که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد قرائت شد، آمده است؛ مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) که برای نشر دین و خدمت فکر اهل بیت(ع) تاسیس شده، از مصادیق مفهوم کار صالح می‌باشد. وضعیتی که امروز شیعیان اهل بیت(ع) با آن مواجه هستند، باید باعث افزایش تلاش ما شود.

در ادامه معظم له تاکید کرده اند: جریان‌های استکباری برخی از منتسبان به اسلام را خریدند و آنها را برای جنگ به کار گرفتند که این مساله سبب ساز ریخته شدن خون های مسلمانان شده است. استکبار از اموال کشورهای اسلامی همچون نفت استفاده می‌کند و از این اموال برای خرید سلاح استفاده می شود.

حضرت آیت الله بشیر نجفی تصریح کردند: باید به مبارزه با جریان های تکفیری پرداخت و هر آنچه در توان است، در این راه استفاده کرد ؛ ما باید به دنبال برقراری ثبات و امنیت در مناطق شیعه نشین باشیم. خداوند در قرآن به ما وعده نصرت و پیروزی داده است و  لذا باید به دنبال کسب اطلاع از اوضاع شیعیان در مناطق مختلف جهان باشیم.

شایان ذکر است؛ ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با شعار «هم افزایی و مشارکت در پیشبرد اهداف اسلام» امروز (شنبه) با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران در تهران آغاز به کار کرد.

۵۰۰ نفر از میهمانان خارجی از ۱۳۰ کشور به همراه ۵۰۰ نفر از میهمانان داخلی در این اجلاس چهار روزه حضور دارند و قرار است شرکت کنندگان با سخنرانی و حضور در کمیسیون‌ها دیدگاه های خود را درباره مسائل جهان اسلام مطرح کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha