دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ نبیل الحلباوی

حوزه/ «شیخ نبیل الحلباوی» گفت: علی رغم حملات تکفیری ها، نماز جمعه حرم حضرت زینب(س) در طول این سال های درد و رنج ،یک هفته هم قطع نشده است.

گزارش خبرگزاری«حوزه»، از تهران، عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و همایش بین المللی امام سجاد(ع) که ظهر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، بیان داشت: من حامل یک درد از حرم حضرت زینب(س) و همچنین از مقام حضرت رقیه(س) هستم.

«شیخ نبیل الحلباوی» اظهار داشت: نماز جمعه در طول این سال های درد و رنج یک هفته هم قطع نشد و صداهای اعتراض آمیز هم از سوی نمازگزاران در گوشه های این دو مقام بلند می شود.

وی افزود: من حامل پیام پایداری و استقامت برادران در "نبل" و "الزهرا" و حومه های "حمص" و هر جایی که اتباع اهل بیت(ع) در آنجا زندگی می کنند هستم.

این عالم سوری با اشاره به اینکه باید در سوریه خط اهل بیت(ع) را نمایندگی کنیم گفت: این تنها خطی است که برای مسلمانان خیر دارد و ابعاد ارزشی و رفتاری برای آنها دارد.

شیخ نبیل الحلباوی در پایان تاکید کرد: سیره ائمه(ع) باقی خواهد بود و همان چیزی است که تمام بشریت به آن احتیاج دارند و نشان دهنده‌ی نیازهای یک انقلاب است.

شایان ذکر است؛ ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با شعار «هم افزایی و مشارکت در پیشبرد اهداف اسلام» امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • astfot IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    0 0
    با سلام: خداوند به همه کسانی که برای ترغیب و تشویق و با پا داشتن شعارهای اسلامی تلاش می کند . مخصوصا برپایی نماز جمعه همه را خداوند اجر جزیل عطا کند . با تشکر فراوان