یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کرمی/مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان گفت: حرکت حول ستون عظیم انقلاب و ولایت و رهبری مردم ما را در مقابل توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب بیمه کرده است.

حجت الاسلام کرمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با بیان اینکه دوران دفاع مقدس را معنویت زایی را در بین جوانان ما نهادینه کرده است، اظهارداشت: امروز باید با بهره گیری از ارزش های دفاع مقدس، نقشه های شوم فرهنگی بر علیه جوانان ایران اسلامی را خنثی کنیم.

وی، با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس جهاد برای مردم ما تبلور ایجاد کرده بود تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم با معنویت و وحدت خود و عشق به رهبر خود توانستند با جانفشانی و ایثار از مرزهای این آب و خاک دفاع کنند و عزت و افتخار را برای اسلام و انقلاب برای همیشه در تاریخ ثبت نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، همواره بر بصیرت افزایی برای مقابله با توطئه های دشمنان تاکید دارند، اظهار داشت: در مقابل نقشه های دشمن باید هدف و آرمانمان را گم نکنیم و با بصیرت،عزت و پیروی از ولایت تمامی نقشه های شوم دشمنان را شناسایی و خنثی نماییم.

حجت الاسلام کرمی، با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب هدفشان تضعیف ارزشهای جهادی از جمله ایثار و شهادت است خاطر نشان کرد:مردم آگاه و بابصیرت ایران اسلامی با حضور خود در تمامی صحنه های انقلاب دست رد به تمامی اهداف شوم دشمنان زده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز انقلاب ما به ملل آزاده ی دنیا صادر شده است، افزود:دشمن همواره از گسترش اسلام و اهداف انقلاب اسلامی به سایر ملل آزاده هراس داشته و تلاش می کند، گفتمان انقلاب اسلامی را در سایر ملل تضعیف نماید اما مردم مقاوم مسلمان و آزاده ی جهان با جنبش بیداری اسلامی برای تحقق عدالت و انقلابی اسلامی در ملل خود در مقابل دشمنان ایستاده اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha