دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 358790
۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
آل سعود

حوزه / شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان در پی درگذشت شماری از حجاج مسلمان جهان، به ویژه حجاج ایرانی بیانیه ای صادر کرد و گفت: آل سعود با این بی کفایتی یک پله به سقوط نزدیک تر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ در متن این پیام آمده: حادثه مصیبت بار منا در مکه مکرمه قلب مسمانان جهان اسلام را جریحه دار نمود و عید قربان ملت های مسلمان و آزاده ی جهان را به عزا تبدیل کرد.

در بخشی از پیام ائمه جمعه استان لرستان آمده: این حادثه بی کفایتی و بی تدبیری حکام آل سعود و سوء تدبیر آنها را بار دیگر در اداره مناسک حج نمایان ساخت و نشان داد که این حکام مستبد لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارند.

ائمه جمعه استان لرستان کشتار بی گناه حجاج مسلمان و به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه و مظلوم یمن را سند بی ابرویی جنایات ال سعود بر شمردند.

دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با اعلام تنفر و انزجار از حاکمان بی مسئولیت و بی کفایت آل سعود ،این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس امام عصر(عج)،رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، برای درگذشتگان علو درجات، بازماندگان صبر و بردباری و برای مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل مسئلت می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha