دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا محمد امین راستی

حوزه/ دشمنان فکر می کردند اسلام نمی تواند بر ایران حکومت کند، اما هنگامی که تمام سیاست های ایدئولوژیست ها برهم ریخت و دیدند اسلام می تواند حکومت کند، برای ایجاد اختلاف تلاش کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  ماموستا محمد امین راستی صبح امروز در «همایش بین المللی خطر جریان های تکفیری در دنیای امروز؛ مسئولیت جهان اسلام» که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه بوجود آمدن تکفیری ها دارای علل فراوانی است، اظهار داشت: در اسلام اگر ما به نصوص نگاه کنیم مسلمانان دارای اختلافی هستند که عامل ترقی و تعالی و پویایی فقه اسلامی می باشد.

وی افزود: دشمنان اسلام در طول تاریخ از بدو رسالت حضرت رسول تا به امروز روی ایجاد اختلاف در مسلمانان کار کرده اند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: همواره دشمنان اعلام کرده اند تا قرآن در قلب مردم و جامعه اسلامی حکومت کند به اهداف خود دست نخواهیم یافت. 

ماموستا راستی افزود: دین اسلام از نظر ابعاد فرهنگی، معنوی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پاسخگوی نیازهای بشر است.

وی تصریح کرد: طبق وعده قرآن، دین اسلام در دنیا حکومت خواهد کرد و دشمنان تلاش می کنند اسلام وهابیت و القاعده و داعش را در دنیا جلوه دهند.

امام جمعه سنندج افزود: علمای اسلام نتوانستند رسالتی را که برعهده دارند انجام داده و دین واقعی را به مردم نشان دهند تا امثال داعش بوجود نیاید.

ماموستا راستی با بیان اینکه بازگشت تفکر تکفیر به پیدایش انقلاب اسلامی باز می گردد، گفت: دشمنان فکر می کردند اسلام نمی تواند بر ایران حکومت کند، اما هنگامی که تمام سیاست های ایدئولوژیست ها برهم ریخت و دیدند اسلام می تواند حکومت کند، تلاش در راستای ایجاد اختلاف برآمدند.

وی تصریح کرد: وظیفه مسلمانان این است که اسلام واقعی را در دنیا متجلی کنند تا کسی طرف داعش و القاعده نرود.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha