پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی از وضعیت قاچاق کالا و اقتصاد در کشور، بدحجابی و دیر کرد بانک و معیشت دزندگی مردم گلایه نموده و تاکید کردند: این گلایه ها ما انجام می دهیم، ولی باید دلسوزان به نظام و انقلاب این مشکلات را برطرف کنند.

 به گزارش خبر گزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس شورای اصناف کشور با بیان این که وقوع انقلاب در ایران هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب را در هم کوبید بر حفظ ارکان انقلاب تاکید کردند.

این مرجع تقلید در ادامه به مسئله اقتصاد اشاره کرده و گفتند: مردم واقعا در این زمینه دچار مشکل هستند و زندگی آنها به سختی پیش می رود.

معظم له بیان داشتند: در همه جای دنیا قیمت مغازه و بازار آنها یکی است و نظارت جدی دارند؛ اما در کشور اسلامی ایران جای تعجب است که هر شهری یک قیمت مخصوص خود را دارد.

 ایشان افزودند: چرا  در جامعه بر روی قیمت ها نظارتی وجود ندارد و مسئول این نظارت ها چه کسی است، باید مشخص شود.

حضرت  آیت الله نوری همدانی  گفتند: فرهنگ کشور این است که باید روز به روز قیمت ها گران شود این چه فرهنگی است که به آن پایبنداند!.

 معظم له بیان داشتند: در روزنامه می خوانیم چه قد رمیوها وارد کشور می شود و مسئله قاچاق هم موضوع بسیار مهم دیگری است و متاسفانه معلوم که است که  مسئولی پاسخگو ندارد.

 ایشان افزودند: مسئله حجاب هم موضوع مهم دیگری است که  در ادرات با بدحجاب ها برخورد نمی شود .

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: بارها درباره دیر کرد بانک گفتیم که گرفتن دیرکردحرام است؛ اما باید دلسوزانی باشند تا این مباحث را به اجرا در بیاورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha