جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی در پیامی خطاب به آیت الله علم الهدی گفتند: انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نمایندگی معظم له در استان خراسان رضوی و توفیق خدمتگزاری در جوار مبارک حضرت ثامن الحجج علیهم السلام موجب مسرت گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له در پیامی انتصاب آیت الله سید احمد علم الهدی به نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی را تبریک گفتند.

بر اساس این گزارش، متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

حضرت آیت الله آقای حاج سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه محترم مشهد مقدس دامت برکاته

انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری (دام ظله) به عنوان نمایندگی معظم له در استان خراسان رضوی و توفیق خدمتگزاری در جوار مبارک حضرت ثامن الحجج علیهم السلام موجب مسرت گردید.

الحمدلله جنابعالی دارای سوابق درخشان در عرصه های مختلف مدیریتی از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی بوده اید و در جایگاه مقدس امامت جمعه نیز با خدمات و راهنمائی های سازنده و آموزنده و وحدت آفرین درخشندگی خاصی دارید.

ذلک فضل الله یؤتیه من یشاء والله ذوالفضل العظیم

امروز نیز در این سنگر مقدس با همکاری نیروهای ارزشمند و حزب اللهی و ولائی آن استان با توفیق خداوند متعال بیش از پیش مؤثر خواهید بود.

والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین

اهالی ولایتمدار آن منطقه نیز قدردان وجود آن شخصیت فقهی، علمی، فرهنگی و سیاسی خواهند بود من کان الله کان الله له

و الحمدلله علی ما وقع صدر من اهله و وقع فی محله

اینجانب نیز ضمن عرض تبریک انتصاب، موفقیت روزافزون آن سرور معظم را از خداوند متعال خواستارم و متلمس دعای مبارکتان هستم

 

حسین نوری همدانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha