جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 376885
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
پاپ

حوزه / پاپ گفت: رسانه ها اهمیت بیش از حدی به مسئله شرکت مطلقه های ازدواج کرده در مراسم عشاء ربانی دادند و چیزهای بسیار دیگری را نادیده گرفتند. آیا رسانه ها متوجه نمی شوند که کاهش زاد و ولد در اروپا گریه آور است ؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از رادیو واتیکان پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان تایید کرد که تغییراتی در مقررات مربوط به مطلقه های ازدواج کرده انجام شده است و افزود: رسانه ها اهمیت بیش از حدی به مسئله شرکت مطلقه های ازدواج کرده در مراسم عشاء ربانی دادند و چیزهای بسیار دیگری را نادیده گرفتند مانند بحران خانواده در تمام جهان است. خانواده پایه جامعه است. وی ادامه داد: آیا رسانه ها متوجه نمی شوند که جوانان نمی خواهند ازدواج کنند ؟ متوجه نمی شوند که کاهش زاد و ولد در اروپا گریه آور است ؟ متوجه نمی شوند که پدران و مادران دو شغل می گیرند و کودکان شان در تنهایی رشد می کنند ؟

وی همچنین درباره سفر اخیر خود به جزیره لسبوس گفت: این سفری سیاسی در رابطه با توافق میان اتحادیه اروپا و ترکیه درباره مهاجرین نبود.  من دولت ها و حتی ملت هایی را که از پدیده مهاجرت می ترسند درک می کنم با این حال از مسئولیت پذیرش مهاجرین صحبت می کنم. اروپا باید به طور اضطراری سیاست پذیرش و ادغام  مهاجرین، رشد و اصلاحات اقتصادی را دنبال کند. اجرای تمام اینها باعث ایجاد پل خواهند شد و نه دیوار ضد مهاجر.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha