شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی ابطحی - حوزه خواهران اصفهان

حوزه/خواهران طلبه در غیر از ماه مبارک رمضان در مدارس و مکان های خصوصی که با حضور خواهران برگزار می شود ،به رسالت خطیر و مهم تبلیغ باید اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی ابطحی در همایش بیش از یک هزار مبلغ خواهر استان اصفهان که امروز در مجموعه فر هنگی قائیمه برگزارشد، بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست و همایش، آشنایی مبلغین با شرایط و معیارهای تبلیغاتی است.

وی گفت:حوزه علمیه براساس وظایف و تکالیف خود، براساس احکام شریعت دینی ، در نقاط مختلف کشور فعالیت ویژه  و مدونی را انجام می دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران  استان اصفهان در ادامه  به زندگی بانو مجتهده امین اشاره کرد وگفت: بانو مجتهده امین در زمان حیات خود جلسات احکام و حدیث را مستمرا برای مخاطبین خواهر برگزار می کرد و آنها را با این مسائل دینی آشنا می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابطحی افزود: طلاب خواهر باید زندگی بانو مجتهده امین را برای خود الگو قرار دهند و راه این بانوی بزرگوار  و دیگر عالمان دینی را ادامه دهند.

وی  با بیان بی بدیل بودن  تاثیر تبلیغ چهره به چهره اذعان کرد: خواهران طلبه در غیر از ماه مبارک رمضان در مدارس و مکان های خصوصی که با حضور خواهران برگزار می شود ،به رسالت خطیر و مهم تبلیغ باید اهتمام داشته باشند.

این استاد حوزه ،ضمن مغتنم شمردن فرصت تبلیغات توسط طلاب در ایام پیش رو اظهار کرد:طلاب سعی کنند از مبلغین نمونه الگو برداری کنند و با فراگیری روش های نوین  و جذاب در انجام رسالت خویش که همانا تبلیغ دین است، اهتمام ورزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha