پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام مهدی

حجت الاسلام فرزین با تاکید بر این که منتظر واقعی باید مهدوی بیاندیشد و زندگی کند، گفت: آمادگی برای فرج حضرت، آمادگی برای بندگی و اطاعت از حقیقت الهی است.

 حجت الاسلام مهدی فرزین در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با تاکید بر این که منتظر واقعی باید مهدوی بیاندیشد و زندگی کند، در مورد معنی انتظار گفت: فرج به معنای گشایش است و انتظار فرج یعنی قبول قلبی این که با آمدن حضرت قائم(عج)، جهان حاکمیت الهی پیدا می کند و دنیا به آرامش خواهد رسید، قبول این واقعیت حتمی باعث می شود تا مسیر زندگی یک منتظر واقعی مشخص شود.

مدیر مدرسه علمیه صدر خواجو اصفهان در مورد شرایط انتظار، گفت: آمادگی برای فرج حضرت، آمادگی برای بندگی و اطاعت از حقیقت الهی است، لذا منتظر حقیقی مانند میزبانی که خود را آماده پذیرایی از میهمان می کند، قلب خود را آماده می سازد و آماده اجرای فرمان الهی خواهد بود.

حجت الاسلام فرزین در مورد تاثیر انتظار در روحیه منتظران، ابراز داشت: همان گونه که نا امیدی سبب تباهی می شود، انتظار هم باعث امید می شود، انتظار یعنی تکیه زدن به یک پشتوانه قوی الهی. منتظر واقعی می داند با ظهور حضرت بقیه الله (عج) تغییرات مهم و الهی رخ خواهد داد و این امر باعث می شود تا با تغییر روش زندگی و آماده سازی روح خود، گامی به سوی تغییرات مثبت بردارد.

 انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha