جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صفر فلاحی

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: : ابراز محبت به اهل بیت علیهم السلام موجب می شود تا از هزاران گره کوچک به دست هنرمندان، کارهای بزرگی رقم خرده و اثری ماندگار تولید گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام فلاحی عصر امروز در آیین اهدا و رونمایی از پوشش سنگ مضجع نورانی بانوی کرامت که در سالن امام خامنه ای برگزار شد، گفت: ابراز محبت به اهل بیت علیهم  السلام موجب می شود تا از هزاران گره کوچک به دست هنرمندان، کارهای بزرگی رقم خرده و اثری ماندگار تولید گردد.
وی طراحی، ساخت و اهدای این اثر را مصداق کامل هنر عنوان کرد و گفت: در خلق این اثر هنری، استفاده از تخیل، تعلق، تجربه و دانش صورت پذیرفته است.
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: زمان زیادی با عشق و محبت از سوی دانشجویان و اساتید دانشکده فنی و حرفه ای نسبت به ساحت مقدس کریمه اهل بیت(ع)، بدون این که چشم داشتی داشته باشند، صرف شده که نشان دهنده این است که ارتباطات علم باید به گونه جدیدی تعریف شود.
وی ادامه داد: در دانشگاه ها همواره میان ارتباط میان دانشگاه و صنعت حرف زده می شود، ولی این خواهران ارتباط دیگری را میان دانشگاه و مشاهد مشرفه و آستان های مقدسه نشان دادند که اگر این ارتباط مستحکم باشد، ارتباطات دیگر ذیل آن می تواند خروجی خوبی داشته باشد.
حجت الاسلام فلاحی  در پایان خاطرنشان کرد: لطف خداست که این نعمت را به شما داده که زمان و هنر خود را در مسیر اهل بیت علیهم السلام به کار بسته اید که باید قدردان آن باشید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha