پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری

حوزه/ تكليف امروز ما مقاومت و ايستادگي در برابر آمریکا و نظام سلطه، دفاع از سوريه و یمن، حفظ وحدت و انسجام جامعه و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتي براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین ماندگاري، در اجتماع ١٥ هزار نفري مردم بيرجند که به مناسبت ارتحال امام خميني(ره) در حسينيه جماران این شهر برگزارشد با تسليت فرارسيدن سالروز ارتحال بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران، اظهارداشت: امنيت انقلاب اسلامي به بركت ولايت فقيه است و امام(ره) فرمود "پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد".

وی با تاکید بر این که امروز ملت پشت سر رهبر معظم انقلاب ايستاده است، به اصل مهم تکلیف مداری اشاره کرد و ابراز داشت: مردم اگر تكليفشان را در ياري ولايت فقيه انجام دهند، خدا هم به آنان کمک خواهد کرد

رئیس موسسه روایت سیره شهدا، مامور به تکلیف بودن را راه برون رفت از مشکلات سیاسی عنوان کرد و افزود: امروز با توجه به اين كه ٣٧ سال از انقلاب گذشته، برخی سخناني را مطرح مي كنند و می گویند ما توان رويارويي با آمريكا را نداريم، بايد به آنان گفت "اين مسئله خلاف انديشه امام راحل است".

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اهمیت ظلم ستیزی در اندیشه امام(ره) گفت: ظالم ستيزي يعني مبارزه با آمريكا، رژیم صهیونیستی، عربستان و تكفيرها، لذا اگر ظلم ستيز باشيم، عزت و پيروزي حاصل مي شود.

وی در پایان تصریح کرد: تكليف امروز ما مقاومت، ايستادگي، دفاع از سوريه و یمن، حفظ وحدت جامعه، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتي و ... است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha