پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ با بهره گیری از اندیشه امام(ره) و بزرگان حوزه ، باید بتوانیم به بهترین نحو ممکن به هدایت و ارشاد جامعه در فضای مجازی بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی در حاشیه دیدار اعضای هئیت مؤسس و هئیت مدیره انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه  علمیه قم به خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با بیان اینکه دغدغه های بزرگان و اساتید حوزه که از سالها قبل مطرح بوده دلیل عمده شکل گیری انجمنی تحت عنوان ارتباطات و تبلیغ شد اظهار داشت: با بررسی هایی که از سوی دلسوزان حوزه صورت گرفت، بالاخره در بهمن سال 93 مجوز تاسیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه از سوی شورای عالی حوزه صادر شد.

وی بیان داشت: از همان زمان جمعی از تحصیل کرده های حوزه و دانشگاه در رشته های مرتبط با تبلیغ و رسانه و ارتباطات که دغدغه مند بودند دور هم جمع شدند و انتخاباتی برگزار شد و در آن انتخابات، اعضاء هئیت مدیره و رئیس هیئت مشخص شدند.

حجت الاسلام والمسلمین  واعظ موسوی بیان داشت: از روز تعیین هئیت مدیره فعالیت های خوبی مانند جذب اعضاء، تشکیل جلسات، برگزاری نشست های علمی و نشست نقد کتاب و همایش و دیدار با بزرگان حوزه برگزار شد.

رئیس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه گفت: هدف این بود که بتوانیم با بهره گیری از همه اندیشمندان و صاحب نظران، حوزه را به عنوان نهاد بین المللی که از منویات بزرگان بوده به جایگاه واقعی خود برسانیم.

حجت الاسلام  والمسلمین واعظ موسوی عنوان کرد: همان طورکه امام راحل به عنوان حوزوی پیشتاز، پناهگاه دیگران شد و بار دیگر اسلام را در قرن احیاء کرد و بر همه مکاتب الحاد برتری داد،  در ادامه ما هم با بهره گیری از اندیشه امام(ره) و بزرگان حوزه که دستی بر مسائل دینی و تبلیغی دارند بتوانیم به بهترین نحو ممکن به هدایت و ارشاد جامعه در فضای مجازی بپردازیم.

رئیس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه  گفت: بر همین اساس در این دیدار این انجمن خواستار، تأسیس مرکز تخصصی برای فضای مجازی یا ارتباطات و یا فقه رسانه شد و در کنار آن به دنبال تأسیس مدارس زبان خارجی برای تربیت مبلغ مسلط به زبان خارجی برای اعزام به خارج کشور نیز هستیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha