جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: امروز حوزه های علمیه در عرصه بین الملل باید ورود جدی داشته برای مبلغان زبان های خارجی نیز برنامه ای مدون تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه رئیس مجمع عالی حکمت اسلامی با آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه  علمیه استان همدان دیدار کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه به حوزه های علمیه اظهار داشت: تقویت حوزه های علمیه از جمله اموری است که باید به آن توجه کنند.

وی با بیان این مطلب که باید در عرصه تبلیغ امکانات بیشتری در اختیار حوزه های علمیه قرار گیرد گفت: حوزه های علمیه امروز با حجم عظیمی ازشبهات و انحرافات اعتقادی مواجه هستند و لازم است تا در این عرصه فعالیت جدی صورت گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید حوزه های علمیه در عرصه بین الملل هم ورود جدی داشته باشند و برای مبلغان زبان های خارجی نیز برنامه ای مدون تهیه کنند.

در ادامه این دیدار نیز حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه با اشاره به ضرورت کادرسازی در میان نیروهای انقلابی اظهار داشت: یکی از اولویت های امروز جامعه توجه به کادرسازی در میان نیروهای انقلابی است.

وی  با اشاره به ضرورت تقویت حوزه های علمیه شهرستان ها تصریح کرد: هر انداره حوزه های علمیه شهرستان ها تقویت شوند و بر فعالیت های کیفی و کمی آنها نیزافزوده می شود لذا برای ارتقاء سطح علمی حوزه های علمیه باید تلاش کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکل اساسی حوزه های علمیه شهرستان ها اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده در شهرستان ها کمبود اعتبارات مالی برای به کار گیری امکانات برای طلاب است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha