چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: وجود آیت الله فاضلیان از برکات استان بوده و حضور این عالم خدوم در حوزه علمیه همدان مایه تعالی معنوی و علمی این حوزه مبارکه است.

آیت الله موسوی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به معارفه حجت الاسلام برقراری به امامت جمعه ملایر و تجلیل از خدمات ۳۴ ساله آیت الله سیدرضا فاضلیان در سنگر نماز جمعه ملایر،گفت: آیت الله فاضلیان از اساتید برجسته اخلاق است که باید ار وجود ایشان استفاده شود.

وی با اشاره به نیاز استان همدان به حضور آیت الله فاضلیان، افزود: با توجه به تصمیم ایشان برای هجرت از همدان و سکونت در مشهد مقدس، در خواست رسمی حوزه علمیه استان را مبنی بر تقاضای حضور در استان همدان به ایشان منتقل کرده ایم.

مدیر حوزه علمیه استان همدان ابراز داشت: وجود آیت الله فاضلیان از برکات استان بوده و حضور ایشان در حوزه علمیه همدان مایه تعالی معنوی و علمی این حوزه مبارکه است.

آیت الله موسوی اصفهانی به آثار حضور این عالم وارسته در استان همدان اشاره کرد و افزود:  رشد و تعالی حوزه علمیه ملایر به عنوان یکی از حوزه های برتر استان مرهون وجود آیت الله فاضلیان است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با اشاره به حضور آیت الله فاضلیان در جبهه های دفاع مقدس، حضور ایشان در استان سبب دلگرمی خانواده شهدا و ایثارگران است.

مدیر حوزه علمیه همدان افزود: آیت الله فاضلیان محور معنویت در حوزه علمیه استان است و حضور ایشان برکات فراوانی برای طلاب، حوزه های علمیه و مردم ولایت مدار استان دارد.

گفتنی است، آیت الله سید رضا فاضلیان، پس از ۳۴ سال امامت جمعه ملایر، به علت کهولت سن و بیماری از مسئولیت استعفا داد و رهبر معظم انقلاب با تقاضای کناره گیری ایشان موافقت کردند.

آیت الله فاضلیان همچنین مشهد مقدس را برای سکونت خود انتخاب کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha