شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات

حوزه/ اینکه نظام جمهوری اسلامی حتی یک درصد از رسانه‌های جهانی را در اختیار ندارد اما در تأثیرگذاری درصد بسیار بالایی را برای رسانه‌های ایران قائلند بر همین دو محور شفافیت و صداقت استوار است.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در رابطه با شعار نمایشگاه مطبوعات امسال با عنوان «شفافیت و صداقت» گفت: رسانه‌ها اعم از دیداری، شنیداری و نوشتاری نقش بسیار مهم و غیرقابل انکاری در ارتقا فرهنگ و بینش جامعه دارند.

وی ادامه داد: الحمدلله بعد از انقلاب اسلامی ایران و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان و همه مجاهدان در راه حق بوده است این فعالیت گسترده فرهنگی در مقابل بوق‌های تبلیغاتی دروغ‌پراکن غرب و شرق تا آنجا که امکان داشت به وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی خود عمل کرده است.

رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه تصریح کرد: آنچه باعث شده اعتماد مردم به رسانه‌های داخلی جلب شود و در بزنگاه‌ها، اعتماد خاصی به رسانه‌های داخلی داشته باشند وجود شفافیت در اطلاع‌رسانی و صداقت در آن‌ها بوده است.

وی ابراز داشت: بسیاری از رسانه‌های غربی به‌عنوان غول رسانه‌ای در اختیار استکبار هستند و همواره با ایجاد تیرگی در وضعیت جهان، نداشتن شفافیت در جریانات مختلف، یکسونگری و تلقین ادعاهای خود به‌جای خبر دادن از واقعیت‌های موجود موجب شده‌اند حتی ملت‌های خودشان به آنها اعتماد نداشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی گفت: اینکه نظام جمهوری اسلامی حتی یک درصد از رسانه‌های جهانی را در اختیار ندارد، اما در تأثیرگذاری درصد بسیار بالایی را برای رسانه‌های ایران قائلند بر همین دو محور شفافیت و صداقت استوار است.

وی ادامه داد: مطمئناً نه در رسانه بلکه در همه جنبه‌های کار فرهنگی وقتی استفاده‌کنندگان از این محصولات به تولیدکنندگان اعتماد داشته باشند و شفافیت‌های موجود در آن را لمس کنند به آن محصول اعتماد می‌کنند.

رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه بیان کرد: برگزاری نمایشگاه مطبوعات را به همه عزیزان زحمت‌کش رسانه تبریک می‌گویم و امیدوارم بیش از پیش در مسئولیت خطیر خود در رساندن واقعیات به همه بشریت موفق شوند.

انتهای پیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha