پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: سنت بدی است که در سازمانی، افراد، آبادی خویش را در ویران کردن دیگران می دانند و هرچه نیروی با تجربه و ارزشی است کنار زده و هر آنکه خود دوست دارد، بر روی کار می آورد؛ در چنین فرهنگی، مدیر بعدی هم که می آید مسلما این نیروها را کنار خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی  شب گذشته در آیین اذن خدمت در ماه مبارک رمضان که با حضور معاونان، مدیران و مسئولان آستان مقدس قم برگزار شد، با بیان این که خداوند در روز قیامت از نعمت هایی که داده، سؤال می کند، گفت: نخستین نعمتی که خدا به ما داده است، نعمت وجود است، نعمت ولایت، قرآن، پیامبر(ص)، اهل بیت(ع) و...، همه از نعمت های بزرگی هستند که باید پاسخگوی آن در قیامت باشیم.
وی حضور در محضر کریمه اهل بیت(س) را نعمتی بزرگ برای خادمان این بارگاه نورانی معرفی کرد و گفت: این نعمت را باید قدر بدانیم و در این فرصتی که خدا برای ما مقدر کرده حداکثر تلاشمان را به کار ببندیم.
تولیت آستان مقدس افزود: در زمان های گذشته دراین آستان این خیرات و برکات و انسی که امروز وجود دارد، به هیچ وجه نبود، ولی به برکت انقلاب اسلامی، این مهر و الفت در فضای معنوی حرم مطهر حاکم است.
وی رشد و بالندگی در آستان شریف کریمه اهل بیت(س) را منوط به همین انس و الفت میان مسئولان دانست و گفت: اگر کسی به دنبال تخریب خدمات دیگران و گذشتگان باشد، هیچگاه نمی تواند موفق شود. چنین نهادهایی، باید رفتاری حسنه در برخورد با سایر مسئولان و آنچه که گذشتگان در این مسئولیت ها ارائه داده اند، داشته باشد و از خدمات آنها تقدیر نماید.
وی تصریح کرد: سنت بدی است که در سازمانی، افراد، آبادی خویش را در ویران کردن دیگران می دانند و هرچه نیروی با تجربه و ارزشی است کنار زده و هر آنکه خود دوست دارد، بر روی کار می آورد؛ در چنین فرهنگی، مدیر بعدی هم که می آید مسلما این نیروها را کنار خواهد گذاشت.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خطاب به مسئولان آستان گفت: اگر خود ما از دورن به هم ترحم کرده و کمک کنیم و قصدمان این باشد هر کدام به سهم خود آستانه را ارتقا دهیم، مسلماً خدا هم کمک خواهد کرد. در این راه باید امکانات موجود را باید به درستی استفاده کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha