چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) گفت: با این که مقام معظم رهبری سال ها بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی تأکید می کند، ولی برخی مسئولان در عین این که اقداماتی در این عرصه انجام می دهند، ولی هنوز آن را باور ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، عصر امروز در آیین افتتاح اتاق رژی صدا و سیما در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: شهر قم با توجه به مرکزیتی که در نشر معارف اهل بیت(علیهم السلام) دارد، با ورود پر خیر و برکت حضرت معصومه (سلام الله علیها)، روز به روز از نظر کیفی و کمی رشد داشته است.
وی با اشاره به سفر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) برای زیارت امام زمان خود و ارتحال این بانو در شهر مقدس قم، ادامه داد: بر اساس روایات، اهل بیت(ع) توجه خاصی به مرکزیت شهر مقدس قم برای نشر آموزه های دینی داشتند که وظیفه ماست تا این مرکزیت را حفظ نماییم.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) مرکزیت قم به عنوان عش آل محمد (صلی الله علیه و آله) را مورد توجه قرار دارد و گفت: زمانی که مسئولان نیز این مرکزیت را برای قم قائل باشند، مسلماً خدمت رسانی آنها در مناصب خود متفاوت از گذشته خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به توسعه سازمان صدا و سیما در سال های گذشته و بومی سازی فن آوری ها گفت: هر که به توان داخلی خود تکیه کند، در تحریم ها و تهدیدها که از سوی دشمنان اعمال می شود، برای رشد و بالندگی خود تلاش می کند با تکیه به وعده الهی که بعد از سختی ها، راحتی و آرامش قرار می دهد، در مسیر خود ناامید نمی گردد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با انتقاد از کم توجهی برخی از دستگاه ها به اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: با این که مقام معظم رهبری سال ها بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی تأکید می کند، ولی برخی دستگاه ها در عین این که اقداماتی در این عرصه انجام می دهند، ولی هنوز آن را باور ندارند.
وی در پایان به رسالت صدا و سیما اشاره کرد و گفت: این دستگاه شریف  مبارک که تحت نظر مقام معظم رهبری اداره می گردد، موقعیتی مغتنم است که باید قدر آن را دانست؛ این سازمان هیچگاه نباید در جریان بازی های سیاسی قرار گیرد و تشویق، اخم و تهمت دیگران نباید آن را در انجام رسالت اصلی خود که حرکت در خط فرمایشات رهبری است، تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha