پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روحانیت را مسئول ارتقاء دین داری جامعه و صیانت از دین خواند و تصریح کرد: اگر سطح دینداری جامعه در ماه مبارک رمضان افزایش نیابد، نسبت به امام زمان(عج) جفا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، ظهر امروز در گردهمایی امامان جمعه اسان خراسان رضوی، در مشهد به نقش مهم روحانیت در ارتقاء و صیانت از دین داری جامعه اشاره و خطاب به امامان جمعه گفت: اگر سطح دین داری مردم در ماه مبارک رمضان افزایش نیابد نسبت به امام زمان(عج) جفا شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، ماه رمضان را بهترین فرصت فعالیت تبلیغی روحانیون و تبیین معارف اهل بیت(ع) دانست و افزود: باید به گونه ای فعالیت کرد که سطح دینداری مردم در ماه مبارک رمضان نسبت به کارهای دیگر افزایش بیشتری یابد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که اگر در کارها اخلاص نداشته نباشد، مانند این است که هیچ کاری انجام نشده، ابراز داشت: اخلاص باید اساس کار طلبگی باشد، تا فعالیت تبلیغی اثر لازم را در جامعه داشته باشد.

آیت الله علم الهدی بر ضرورت توجه مبلغین به تفسیر قرآن به ویژه در ماه رمضان اشاره و خاطر نشان کرد: مبلغان و به ویژه ائمه جمعه باید نسبت به این امر اقدام کرده و در هر شهر جلسه تفسیر قرآن کریم برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین به حاضران توصیه کرد: در کنار توجه به امور تبلیغی، نسبت به بهره مندی بیشتر خود از فیوضات ماه مبارک رمضان اهتمام داشته باشند.

گفتنی است، در این گردهمایی که تا عصر امروز ادامه دارد، حدود ۵۰ تن از امامان جمعه شهرهای استان خراسان رضوی حضور دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha