جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر بتول قاسمی نراقی

حوزه/ یک استاد حوزه و دانشگاه خواستار جدی گرفته شدن هشدار دلسوزانه اخیر رهبر معظم انقلاب درباره ولنگاری فرهنگی از سوی مسئولان کشور شد.

بتول قاسمی نراقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: البته هشدارهای مقام معظم رهبری درباره موضوعات فرهنگی مربوط به امروز و دیروز نیست چه آن که معظم له از سال 74 تاکنون درباره تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن و نیز اثرات ویرانگر آن ها به مردم و مسئولان ، تذکر و هشدار می دهند.

وی همچنین افزود: طبعاً هر مسئولی در نظام اسلامی می بایست به تاسی از ایشان نسبت به این موضوعات حساس و دغدغه مند باشند اما با کمال تاسف باید گفت که برخی مسئولان نسبت به این مباحث تا حدود زیادی غفلت و بی اهتمامی از خود نشان می دهند.

این دانش آموخته حوزه در ادامه با بیان این که مساله فرهنگ با شالوده و هویت جامعه ارتباط مستقیم دارد، گفت: تلاش در امر فرهنگ سازی و فراهم کردن بسترهای این مهم یکی از رسالت های مهم مسئولان است که البته خود شگردها و راهکارهای گوناگونی دارد که از جمله آن تهیه و توزیع کالای فرهنگی مناسب از یک سو و پرهیز جدی از تولید کالای فرهنگی مضر و نامطلوب از سوی دیگر است.

وی ابراز امیدواری کرد: مسئولان فرهنگی کشور با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، شرایطی فراهم کنند که آسیب ها و معضلات فرهنگی جامعه به حداقل ممکن برسد و شاهد لبخند رضایت رهبری از این حیث باشیم.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha