پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نادی البدری

حوزه/ شیخ النادی البدری از علمای الازهر با ارسال نامه ای به آستان مقدس حسینی، انفجارهای اخیر کربلا در روز سه شنبه اول ماه رمضان را محکوم نموده و با مردم عراق و کربلای مقدس ابراز همدردی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ النادی البدری از علمای الازهر با ارسال نامه ای به آستان مقدس حسینی، انفجارهای اخیر کربلا در روز سه شنبه اول ماه رمضان را محکوم نموده و با مردم عراق و کربلای مقدس ابراز همدردی کرد و تاکید کرد: عاملان این انفجارها از نسل حرمله و شهر هستند که همچنان کودکان کربلا را قتل عام می کنند.

در بخشی از این نامه آمده:

به تمام مردم کربلا.. آقایان علما در آستان مقدس حسینی .. و سایر دوستان و برادران در کربلای عزیز..

درباره جوانان و کودکان بی گناه شهید راه حقیقت..

حرمله و شمر همچنان سرگرم کشتار و ذبح انسان ها هستند و کودکان حسین همچنان...

بگذار تا تمام بشریت ببیند با فرزندان حسین در کربلا چه کردند، چون انسان ها گاه چیزی را می خوانند اما باور نمی کنند و گاه قصه ای را می شنوند، اما باور آن سخت است و می گویند شیعیان اهل مبالغه هستند و دوست دارند بر سر و سینه برنند و گریه کنند و اندوهگین باشند و از این کار خسته نمی شوند.

اکنون همه با هم به خداوند متعال عرض می کنیم خداوندا این قربانی را از ما بپذیر و آنها را به قرانی های زینب و حسین ملحق کن.

بگذار تا مردم بدانند هر سرزمینی کربلایی دارد و هر روز عاشورا است..

خداوندا ما را به شهدای حسین و پدران و مادران شهدای حسین ملحق کن..

خداوندا به حق کودکان بی گناه و به حق خون پاک آنها و به حق غیرتی که نسبت به آنها داری قاتلان کافر و فاجر آنها را لعنت کن و از رحمت خود دور ساز.

خداوندا هرگونه که خواستی برای ما از ظالمان انتقام بگیر تا مایه تسلای قلب مؤمنان باشد.

ای بهترین مولا و یاور! بر محمد و آل محمد درود بفرست..

و تسلیت عرض می کنیم به مولایمان صاحب الزمان علیه و علی آبائه و جده و آله الصلاة و السلام. خداوندا در فرج او شتاب کن و با فرج و ظهور او غم و اندوه این امت را برطرف ساز.

برادر شما شیخ النادی البدری الحسینی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha