جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماهنامه الازهر

حوزه/ ماهنامه الازهر در تازه ترین شماره خود مقالات متعددی را از علما و اساتید الازهر منتشر کرد که برجسته ترین آنها مقاله "خلافت و بحران عقل در اسلام" از دکتر محمود حمدی زقزوق عضو هیئت علمای بزرگ الازهر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ماهنامه الازهر در تازه ترین شماره خود مقالات متعددی را از علما و اساتید الازهر منتشر کرد که برجسته ترین آنها مقاله ای مطبوعاتی از دکتر محمود حمدی زقزوق عضو هیئت علمای بزرگ الازهر است که در مقاله خود با عنوان "خلافت و بحران عقل در اسلام" به بررسی مساله خلافت در اسلام پرداخته است.

دیگر مقاله این ماهنامه از آن شیخ نصر فرید واصل عضو هیئت علمای بزرگ و مفتی اسبق مصر است که با عنوان "اجتهاد در اسلام و ضوابط شرعی آن" به بررسی این مساله پرداخته است و مقاله دیگر ماهنامه نیز متعلق به شیخ طه ابوکریشه استاد الازهر است با عنوان "زن در قرآن و سنت، حقوق و تکالیف" و آخرین مقاله نیز با عنوان "ایمان به خدا در عصر علم" متعلق به دکتر محمد عبدالهادی ابو ریده می باشد.

سردبیر این مجله دکتر محمد حمدی زقزوق عضو هیئت علمای بزرگ و وزیر اسبق اوقاف مصر و رئیس جمعیت فلسفی مصر است و این ماهنامه اولین و پرخواننده ترین مجله اسلامی در میان مطبوعات مصر می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha