پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فریدون همتی

حوزه/استاندار قزوین با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: روحانیون باید ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی را در جامعه تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین دکتر فریدون همتی در همایش اقتصاد مقاومتی و در جمع ائمه جمعه و روحانیت و مدیران مدارس علمیه قزوین به ارتباط بیشتر روحانیت، ائمه جمعه و حوزه های علمیه با مجموعه استانداری تاکید کرد و گفت: خوشبختانه امروز این همفکری و ارتباط با روحانیت، ائمه جمعه و حوزه های علمیه بیشتر بوده و اگر با وحدت و همدلی صورت گیرد، می توانیم منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی را در جامعه اجرایی نماییم.

همتی تصریح کرد: ظرفیت بزرگی که امروز روحانیت و ائمه جمعه و جماعات دارند، این است که بیشتر با آحاد مردم در ارتباط هستند که باید بتوانیم از این سرمایه به نحو شایسته ای استفاده نماییم.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده، باید در جامعه توسط شما ائمه جمعه و حوزه های علمیه و علما به خوبی در جامعه فرهنگ سازی شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که می توانیم برای اقتصاد مقاومتی انجام دهیم، این است که باید با تشویق و همکاری و مشارکت جمعی آحاد مردم در این مقوله انجام شده و دیگری جلب مشارکت صاحبان سرمایه جهت سرمایه گذاری در پروژه های اولویت دار در مناطق مختلف استان انجام گیرد.

همتی تصریح کرد: کمک به اصلاح رفتار خانوارها و بنگاه ها در حوزه اقتصادی و تقویت و فرهنگ مدیریت جهادی در بخش های دولتی و غیر دولتی نیز در راستای اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha