چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 385591
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
مجید تلخابی

حوزه/عضو خبرگان رهبری با تاکید بر تعامل سازنده دولت و حوزه گفت: قطعا امروز هر اقدامی در جهت تقویت روحانیت انجام شود منجر به تقویت انقلاب و اسلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی در همایش «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل »که با حضور ائمه جمعه و جماعات و مدیران و اساتید مدارس علمیه قزوین در سالن اجتماعات باغستان سازمان جهاد کشاورزی برگزارشد ، به تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی در این رابطه اشاره و گفت:اصرار رهبری معظم انقلاب اسلامی روی اقتصاد مقاومتی تنها مختص به امسال نیست بلکه مطالبه ای است که ایشان طی چند سال گذشته بر این مسیر تاکید داشته اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:امروز باید با همدلی و وحدت بتوانیم موانع اقتصاد مقاومتی را برطرف نماییم وباید تمرکز  اصلی تمام برنامه های خود را در این جهت اجرایی نماییم.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای منابع عظیم وظرفیت های توانمندی   است که باید بتوانیم از این منابع عظیم وارزشمند در جهت منویات مقام معظم رهبری در جامعه انجام دهیم.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: موفقیت در این هدف متعالی متکی به شاخص ها ی گوناگونی بوده که نیازمند ساز وکار مناسب می باشد.

حجت الاسلام تلخابی به مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره وبیان داشت:یکپارچگی جامعه و مردم و مسئولین گام مهمی در جهت اقتصاد مقاومتی را فراهم نموده و اولویت اصلی مسئولین باید منویات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها مدنظر قرار گیرد.

وی به تاثیر گزاری روحانیت وائمه جمعه وجماعات بر موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره اظهارداشت:امروز روحانیت وائمه جمعه وحوزه های علمیه نقش اثر گزاری در این موضوع داشته وباید در تریبون های نماز جمعه ومساجد نقش اقتصاد مقاومتی را بیش از گذشته در جامعه تبیین نمایییم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به ارتباط موثر روحانیت وحوزه های علمیه با بدنه دولت بیان داشت:خوشبختانه این ارتباط وتعامل در این زمینه بین ائمه جمعه و روحانیت وحوزه های علمیه به وضوح مشاهده شده وامروز تقویت روحانیت و حوزه های علمیه تقویت نظام واسلام است.

وی تصریح کرد :امیدواریم با همفکری علما و روحانیت و مسئولین بتوانیم کارهای اقتصادی را در جامعه شتاب بیشتری قرار دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha