شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طهماسبی، امام جمعه البرز قزوین

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: نسخه شفابخش اقتصاد کشور ما عمل به اقتصاد مقاومتی است و این مهم مانع تاثیر تحریم ها در کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی در همایش "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گفت: اصول اقتصاد مقاومتی باید بر برنامه های دولتی سیطره داشته و رویکردی علمی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان البرز بر عزم مسئولین در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان اجرایی باید عزم خود را برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی جزم نمایند، تا اقتصاد مقاومتی بر تمام ابعاد کشور حاکم شود.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی عنوان داشت: نسخه شفابخش اقتصاد کشور ما عمل به اقتصاد مقاومتی بوده و عمل به این شعار مانع تاثیر تحریم ها در کشور خواهد بود.

امام جمعه البرز با تاکید بر تکیه مردم به محصولات داخلی اظهارداشت: باید با بالا بردن کیفیت محصولات داخلی از سوی تولید کنندگان و مصرف کالاهای تولیدی کشورمان از سوی مصرف کنندگان، گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

وی به نقش مهم رسانه ها در باره اقتصاد مقاومتی بیان داشت: رسانه ها باید مسئله اقتصاد مقاومتی را در جامعه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی  نموده تا مردم بیشتر با این اصل مهم آشنا شوند.

امام جمعه شهرستان البرز با انتقاد از واردات بی رویه به کشور اظهارداشت: واردات بی رویه در کشور به اصل اقتصاد مقاومتی ضربه زده و در این راستا باید از سوی مسئولین امر این مسئله اولویت قرار داشته باشد.

وی در پایان به پتانسیل شهرستان البرز اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان البرز امروز قطب صنعتی استان و کشور محسوب می شود؛ ولی متاسفانه چرخه صنعت در این شهر بیمار است که باید در این راستا نیز مسئولین برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی تلاش نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha