پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمود عیسوی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان قم، هنر و رسانه را جزو ابزارهای مهم دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در کارزار فرهنگی با دشمن عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عیسوی، طی سخنانی در جلسه شورای قشر و مسئولان انجمن های بسیج هنرمندان استان قم که در ساختمان 9 دی بسیج متخصصین و اقشار استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم تبیین گفتمان ولایت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، اظهار داشت: گرچه دشمن در عرصه نظامی قدرت بسیاری دارد، اما آن ها امروز از طریق حربه و فشار اقتصادی و نیز تهاجم فرهنگی به جنگ با نظام اسلامی آمده اند.
وی با بیان این که هنرمندان بسیجی نقش مهمی در تقابل فرهنگی با دشمن به عهده دارند، گفت: امروز هنر و رسانه جزو مهم ترین ابزارهای موجود در راستای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در جدال تمام عیار فرهنگی و اقتصادی با دشمن است.
حجت الاسلام عیسوی همچنین با اشاره به سه ضلعی مردم، مسئولان و تولیدکنندگان اقتصادی در عرصه اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: متاسفانه ما در هر سه بخش نقاط ضعف و خلاهایی داریم که باید در صدد جبران آن ها برآییم.
وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین مباحث که اتفاقاً هنرمندان بسیجی در آن بسیار می توانند تاثیرگذار باشند، فرهنگ سازی و بسترسازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: همچنین یکی از کارهای بسیار مهم در این جهت ترغیب و تشویق مردم از طریق ابزار هنر و رسانه برای مصرف کالای داخلی وپرهیز جدی از خرید و مصرف کالای بیگانه است که باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha