جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان به شعار "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" اشاره کرد و گفت: ریشه شعار امسال از بطن قرآن استخراج شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، در دومین گردهمایی دبیران اقامه نماز استان همدان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات ستاد اقامه نماز برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان ماه حرکت انسان به سوی رستگاری است.

وی افزود: همه اعمال انسان روزه دار او عبادت محسوب می شود و در همه امور خداوند برای او اجر و ثواب منظور می کند و بی شک تمام اثرات روزه به انسان منتقل می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز همدان، ماه رمضان را ماه تعالی و تزکیه روحی و اخلاقی انسان دانست و گفت: انجام اعمال عبادی و معنوی سبب می شود که انسان با سرعت بیشتری به سوی درجات عالی انسانی حرکت کند.

حجت الاسلام حسنی حلم ادامه داد: تمام زندگی اجتماعی مسلمین را فرآن تحت پوشش قرار داده و لازم است که همه افراد در این ماه با تقویت رابطه خود با قران بیشتر با قرآن مانوس شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اشاره کرد و ابراز داشت: ریشه شعار امسال از بطن قرآن استخراج شده است.

وی با بیان این مطلب که باید قرآن و نماز به عنوان دو اصل زیرساختی در اخلاق باید مورد توجه قرار گیرند، ابراز داشت: تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" در گرو محقق شدن فرهنگ نماز و قرآن در جامعه است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان ادامه داد: وقتی در جامعه نماز و قرآن در صدر قرار گیرد به دلالت التزامی بسیاری از امور مانند امر به معروف و نهی از منکر، حق الناس و صرفه جویی و مقابله با اسراف نیز مطرح می شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha