سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
قرآن کریم

حوزه/ سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب برادر و خواهر استان‌های خراسان، از امروز در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب برادر و خواهر استان‌های خراسان، با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در رشته‌های حفظ يك، سه، پنج، 10 و 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم، اذان و ابتهال، از صبح امروز در مدرسه علمیه سلیمانیه آغاز شده است.

در روز اول این مسابقات 110 تن از طلاب برادر در رشته‌های مختلف حفظ و 50 نفر نیز در رشته اذان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و رقابت افراد شرکت کننده در سایر رشته‌ها، صبح فردا برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات اساتیدی چون رجایی در تجوید، شفیعی مؤمن در وقف و ابتدا، بیژنی در صوت، جاویدی در لحن و عابدین‌زاده در حفظ، بر روند اجرای مسابقات نظارت کرده و تعیین نفرات برتر را بر عهده دارند.

همچنین مسابقات خواهران طلبه در رشته‌های مذکور، فردا و در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) توس برگزار می‌شود.

در میان رشته‌های یاد شده، رشته حفظ با شرکت بیش از 120 خواهر و 110 برادر، از استقبال قابل توجهی برخوردار بوده و در این زمینه سرآمد است.

براساس اعلام حوزه علمیه خراسان، نفرات اول، دوم و سوم هر یک از رشته‌های یاد شده، ضمن دریافت جوایزی، جهت شرکت در مرحله استانی مسابقات به اداره اوقاف و امور خیریه استان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha