جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 389156
۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
گزارش ان دی تی وی از کمبود شدید دارو در بیمارستان‌های کشمیر

حوزه/ در حالی که مقامات هندی ادعا می‌کنند همه بیمارستان‌های کشمیر دارای ذخیره کافی از تمام داروهای مورد نیاز هستند خبرگزاری ان دی تی وی از کمبود شدید دارو در بیمارستان‌های این منطقه خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در حالی که بیمارستان‌های کشمیر مملو از مجروحان و قربانیان خشونت‌های نظامیان هندی علیه مردم مظلوم کشمیر است خبرگزاری ان دی تی وی (تلویزیون دهلی نو) از کمبود شدید دارو در بیمارستان‌های این منطقه خبر داد؛ این در حالی است که مقامات دولتی هند ادعا می‌کنند هیچ گونه کمبود دارویی در بیمارستان‌های کشمیر وجود ندارد.

کشمیری‌هایی که در اثر اصابت گلوله در تنها بیمارستان استخوان و مفاصل کشمیر بستری شده‌اند به خبرگزاری ان دی تی وی گفتند که بیمارستان تقریبا هیچ کدام از داروهای تجویز شده برای آنها را در اختیارشان نمی‌گذارد.

عاشیق از بیمارانی است که به خاطر اصابت گلوله در بخش بیماران با وضعیت وخیم بستری شده است. برادر وی منظور احمد می‌گوید: تنها دو عدد از شش داروی تجویز شده برای وی در بیمارستان موجود است.

بلال لون پدر امیر دیگر مجروح بستری شده در این بیمارستان با مشکل مشابهی روبرو بوده و می‌گوید: تمام داروهای تجویز شده برای پسرش را خودش از بازار خریداری کرده و بیمارستان هیچ دارویی در اختیار آنها قرار نداده است.

در عین حال وزیر بهداشت جامو و کشمیر ادعا می‌کند همه بیمارستان‌های منطقه کشمیر دارای ذخیره کافی از تمام داروهای مورد نیاز هستند و بیمارستان‌ها بنا بر دستور دولت داروهای تجویزی را برای بیماران خریداری می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha