جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهدی لسانی

حوزه / رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با اولین روز دهه کرامت، نشست تخصصی «جریان­شناسی سیاسی معاصر» در حرم رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مهدی لسانی با اعلام این خبر گفت: یکی از فعالیت های فرهنگی دینی حرم مطهر که ذیل فعالیت های مرتبط با محافل و نشست های عمومی و تخصصی اداره پاسخ گویی به سؤالات دینی تعریف شده، برگزاری همایش های تخصصی با موضوعات دینی، اجتماعی، فرهنگی و... است. سالانه به طور معمول بین 80 تا 110 گردهمایی تخصصی در حرم مطهر برگزار می شود.

وی ابراز کرد: نشست های صمیمی و علمی ادارۀ پاسخگویی، با رویکرد توجه به نیاز مخاطب و ایجاد فضای تعامل دوسویه بین مخاطب و کارشناس تعریف شده است.

وی ادامه داد: نشست تخصصی «جریان شناسی سیاسی معاصر» از ویژه برنامه های اداره پاسخگویی در دهه کرامت به شمار می رود که با حضور حسن رحیم‌پور ازغدی؛ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار می شود.

لسانی  اظهار کرد: این نشست ویژه نخبگان و فعالان فرهنگی کشور، اساتید حلقه­های معرفت و پاسخگویی حرم رضوی تدارک دیده شده است.

وی افزود: در بخش ابتدایی این نشست، استاد رحیم پور مطالب مربوط به جریان شناسی سیاسی معاصر را بیان خواهند کرد و در بخش دیگر پرسش های مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داده می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha