شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد تقی فخریان

حوزه / همزمان با نخستین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت که در جوار حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است، غرفه بنیاد فرهنگی رضوی مشاوره‌های مختلف قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به زائران حضرت رضا(ع) ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، همه ساله با برپایی نمایشگاه‌های قرآن، همواره غرفه معارف دینی و قرآنی یکی از بخش‌های پرمخاطب این نمایشگاه‌ها بوده، این بار نیز بنیاد فرهنگی رضوی با حضور در نخستین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در جوار بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) یکی از فعال‌ترین غرفه‌ها در زمینه قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام بوده است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی در این رابطه گفت: به لطف خداوند و عظمت قرآن، تاکنون با حضور در نمایشگاه های قرآنی مختلف توانسته ایم یکی از پر بازدیدترین و پر مخاطب‌ترین غرفه ها در زمینه فعالیت های قرآنی باشیم.

محمد تقی فخریان افزود: این نمایشگاه نیز به عنوان مهم ترین رویداد قرآنی که به برکت وجود مبارک امام علی بن موسی الرضا(ع) در این بارگاه ملکوتی برپا شده، بدون شک می‌تواند اثر بخشی بسیاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه مجموعه‌ای از مشاوره‌های قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به مخاطبان ارائه می‌شود، ادامه داد: عموم مراجعه‌كنندگان به این غرفه علاوه بر مسائل قرآنی می‌توانند موضوعات اعتقادی و دینی خود را نیز مطرح و پاسخ لازم را دریافت كنند.

فخریان اضافه کرد: تمام این فعالیت‌ها با استفاده از ظرفیت های دانش آموزان و با هدف آگاه‌سازی افراد و ترویج زندگی به سبک دینی ارائه می‌شود.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی با تاکید بر اینکه مدارس امام رضا(ع) گنجینه‌ای بی‌نظیر از استعدادهای قرآنی است، بیان کرد: البته در این نمایشگاه بخش کوچکی از توانمندی دانش‌آموزان مدارس امام رضا(علیه السلام) به نمایش گذاشته شده که قطعا اگر فضا، زمان و شرایط اجازه می‌داد، دانش آموزان می‌توانستند برنامه‌های متنوع‌تری از قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و ... را ارائه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha