چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سید احمد حسینی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام‌رضا(ع) گفت: داعش حاصل فکر آمریکا، سرمایه سعودی‌ها و کمک میدانی صهیونیست‌ها است .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از گناباد، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام‌رضا(ع) ‌در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گناباد گفت: با استناد به آیات قرآن‌کریم، دشمنان اسلام از صدراسلام تاکنون از هیچ تلاش و حربه‌ای برای ضربه‌زدن به اسلام کوتاهی ننموده اند و مدام در حال ایجاد دسیسه برای اسلام هستند.

وی به وضعیت کشور در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: منافقین کوردل با انجام توطئه های فیزیکی علیه انقلاب اسلامی درصدد ایجاد فتنه در بین مردم به ویژه بسیجیان و پاسداران انقلاب‌اسلامی بوده‌اندکه در این خصوص بسیجیان و پاسداران شجاعانه مجاهدت نموده و ایستادگی کردند.

حجت الاسلام حسینی گفت: علی رغم اینکه دشمنان مکررا در فتنه‌های برنامه‌ریزی شده برای انقلاب‌اسلامی شکست خورده‌اند اما آنها همچنان با ایران اسلامی عناد و دشمنی دارند به گونه ای که امروز تمامی توان های دشمن برای دشمنی با کشور به کمک یکدیگر آمده اند.

وی افزود: امروز دلارهای نفتی سعودی در اختیار آمریکایی‌ها بوده و رژیم صهیونیستی این مولود نامشروع منطقه نیز در خدمت برنامه های آمریکا است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام‌رضا(ع) داعش را حاصل فکر آمریکا، سرمایه سعودی ها و کمک میدانی صهیونیست ها دانست و تصریح کرد: امروز توطئه هایی که داعش در کشورهای اسلامی انجام می دهد، به مراتب سخت تر و سنگین تر از توطئه های منافقین می باشد.

این استاد حوزه گناباد بصیرت را مهمترین و ضروری ترین شاخصه در شرایط کنونی جامعه اسلامی برشمرد و تصریح کرد: امروز افرادی در کشور شعار از شهید و تجلیل از شهدا می زنند، خود را تابع منویات رهبر معظم انقلاب معرفی می کنند اما در عمل کاری که باید بکنند به اقتضای شخصیت درونی خود انجام نمی دهند.

وی ایران را پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اقدامات انجام داده وضعیت کار را برای مجاهدین عالم روشن کرده است و آنها درحال الگوبرداری از اقدامات نیروهای انقلابی ایران اسلامی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha