پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 391540
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
حجت الاسلام  محمدرضا رحمانی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات‌اسلامی گناباد گفت: یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات‌اسلامی، شناسنامه‌دار کردن جلسات قرآنی است که در همین راستا ۷۵ جلسه قرآن در گناباد شناسنامه‌دار شد.

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد گفت: یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات‌اسلامی شناسنامه‌دار کردن جلسات قرآنی است که در همین راستا ۷۵ جلسه قرآن در گناباد شناسنامه‌دار شد.

وی اظهارکرد: هدف از شناسنامه‌دار کردن جلسات قرآنی نظارت، حمایت‌های فرهنگی، تغذیه فکری و ارائه آموزش‌های لازم در حوزه قرآن به مردم می‌باشد.

رئیس اداره تبلیغات‌اسلامی گناباد ادامه‌داد: همچنین با شناسنام‌دار شدن جلسات قرآنی علاوه بر قرائت قرآن در زمینه‌های تفسیر و مفاهیم قرآن، سبک‌زندگی اسلامی، عترت و دشمن‌شناسی برنامه‌های در دست اقدام می‌باشد.

وی با بیان اینکه برای حدود ۷۵ جلسه قرائت قرآن فاقد شناسنامه نیز اقداماتی در حال انجام است، افزود: در شناسنامه جلسات قرآن اطلاعات دقیقی از جمله نام جلسه، مسئول جلسه، استاد جلسه، سال تأسیس، برنامه‌ها، زمان و مکان برگزاری جلسات وجود دارد که با این اطلاعات می‌توان اقدامات شایسته‌ای را در جهت کیفیت بخشیدن جلسات قرآن انجام داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha