شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دکتر محمدعلی نبی پور فرماندار گناباد

حوزه/ نبی پور، روحانیت را تاثیرگذارترین گروه اجتماعی خواند و گفت: یکی از چالش‌های نهادهای اجرایی در توسعه روستاها، فقر فرهنگی و دخالت منفعت طلبان بود که روحانیون با واسطه‌گری بین مردم و مسئولین مشکلات این حوزه را برطرف کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گناباد، محمدعلی نبی‌پور، امروز در مراسم  آئین افتتاح نمایشگاه طلایه‌داران هدایت گناباد(نمایش فعالیت‌های روحانیون در عرصه‌های فرهنگی و دینی و دستاوردهای این فعالیت‌ها)، گفت: روحانیون در طول تاریخ یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین گروه های اجتماعی بوده و هستند و تلاش‌های این عزیزان در حوزه‌های مختلف دینی و اجتماعی برهمگان آشکار است.

فرماندار گناباد ادامه داد: با پیروزی انقلاب‌اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) نقش مهم و کلیدی روحانیت دو چندان شد و حضور آنان در تمامی نقاط کشور به ویژه روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: با شکل‌گیری سازمان تبلیغات‌اسلامی، فعالیت‌های روحانیون در جامعه رونق چشمگیری داشته و علاوه بر تبلیغ دین، اقداماتی در راستای عدالت ‌اجتماعی و رفع محرومیت‌ها انجام داده‌اند که این اقدامات سبب تسهیل فعالیت‌های نهادهای اجرایی شده است.

نبی پور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات و چالش‌های نهادهای اجرایی در توسعه روستاها فقر فرهنگی و دخالت منفعت طلبان بود که روحانیون با واسطه‌گری بین مردم و مسئولین مشکلات روستاها را در این حوزه برطرف نموده‌اند.

فرماندار گناباد به توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه انقلاب‌اسلامی اشاره و تصریح کرد: علی‌رغم اینکه پس از گذشت ۳ دهه از پیروزی انقلاب‌ مشکلاتی برای مردم وجود دارد، اما انقلاب دستاوردهای شایسته‌ای داشته که باید روحانیون این دستاوردها را برای مردم بویژه روستائیان بازگو نمایند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha