پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 حجت الاسلام علی عباس زاده رئیس اداره نخبگان تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ رئیس اداره نخبگان تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم از برگزاری چهارمین نشست نخبگان تبلیغی با عنوان نشست هم اندیشی «بررسی وضعیت حکومت های پس از ظهور» خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام علی عباس زاده از برگزاری چهارمین نشست نخبگان تبلیغی با عنوان نشست هم اندیشی «بررسی وضعیت حکومت های پس از ظهور» خبرداد.

وی گفت: یکی از اهداف اداره نخبگان مشارکت دادن نخبگان تبلیغی در مسائل جاری جامعه است و در همین راستا در گذشته هم نشستی تحت عنوان «مهدویت؛ فرصت ها و چالش ها» برگزار شد.

رئیس اداره نخبگان تبلیغی افزود: از آنجایی که نشست های تخصصی مورد استقبال نخبگان تبلیغی حوزه علمیه قرار گرفت؛ تصمیم گرفتیم نشست تخصصی دیگری با حضور نخبگان متخصص در زمینه مهدویت برگزار کنیم تا به نقد و بررسی مباحث مهدوی بپردازند.

وی در ادامه اظهار داشت: سخنران این نشست حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی می باشد و نخبگان تبلیغی نیز به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص نقد و بررسی روایات و اخبار پیرامون حکومت های پس از ظهور خواهند پرداخت.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان ابراز داشت: این نشست پیش از ظهر روز دوشنبه هشتم شهریور ماه در سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha