چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
قرآن

حوزه/ مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه فارس، از برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه به صورت سراسری ویژه مدارس علمیه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد فولادی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس از برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه ویژه طلاب حوزه علمیه این استان خبر داد، و گفت: آزمون مذکور جمعه 30 مهرماه سال جاری ساعت 8 صبح در محل دفتر قرآن وعترت مدیریت حوزه علمیه استان فارس واقع در بلوار شهید دستغیب خیابان 9 دی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون به منظور ارج نهادن به تلاش حافظان قرآن و نهج البلاغه و تشویق و ترغیب مادی و معنوی آنان همه ساله در دو نوبت از سوی دفتر قرآن و عترت معاونت آموزش حوزه علمیه فارس برقرار است.

فولادی در ادامه گفت: سال گذشته تعداد 200 نفر در دو مرحله برگزار شده در سطح استان فارس در آزمون مذکور شرکت نمودند.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه فارس بیان کرد: آزمون حفظ در دو بخش کتبی و شفاهی و آزمون ترجمه و مفاهیم هم به صورت کتبی ویژه حافظین 10 جز به بالا و حافظین پراکنده و نهج البلاغه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فولادی در پایان گفت: علاقه مندان طلبه می توانند تا تاریخ 10 مهرماه جهت ثبت نام اقدام کنند و پیش بینی می شود با استقبال گرم طلاب حوزه فارس، تعداد 200 نفر در این آزمون شرکت نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha